Notabene Shoes

        
EN

Spørgsmål og svar

+Hvilke lande leverer I til?

Under Levering kan du få mere information om leveringsmetoder, leveringstid, fragtomkostninger samt hvilke lande vi sender til.

Hvis du fortsat har spørgsmål omkring levering, kontakt da venligst webshop@notabene.dk

+Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse

Når du placerer en ordre på notabene.dk modtager du, efter få minutter, en ordrebekræftelse på mail. Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse på mail, tjek da eventuelt dit spamfilter. Den manglende ordrebekræftelse kan også skyldes, at den indtastede mail ikke er korrekt. Selvom du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, er det stadig muligt at din ordre er gået korrekt igennem og du bedes derfor venligst kontakte os inden du placerer en ny ordre. På den måde undgår vi eventuelle dobbeltbestillinger.

+Hvornår bliver min pakke afsendt?

Vi bestræber os på at behandle og levere din pakke indenfor 1-3 hverdage til danske adresser. Ved udenlandske adresser kan der gå 3-7 dage afhængig af modtagerland. Ved bestilling på hverdage inden kl. 10, forventer vi at kunne levere varen til dig indenfor 2 hverdage. Leveringstider er et udgangspunkt og der tages forbehold for udsalg og andre kampagner, da der her må forventes længere behandlingstid.

Efter afsendelse vil du modtage besked fra Post Nord med yderligere information og trackingnummer. Modtager du ikke dette, eller oplever du at din ordre er længe undervejs, må du meget gerne kontakte os hurtigst muligt, så vi kan få undersøgt sagen.

+Jeg har bestilt til afhentning i butikken - hvornår er min ordre klar?

Alle ordrer bestilt før kl. 10 er som udgangspunkt klar til afhentning samme dag. Afvent dog venligst en bekræftelsesmail som angiver fra hvilket tidspunkt din ordre er klar til afhentning. Det er ikke muligt at afhente din ordre førend du har modtaget denne mail. Din ordre vil blive opbevaret indtil afhentning, men afhent venligst hurtigst muligt.

+Hvordan returnerer jeg en vare?

Find mere information om hvordan du returnerer under Returnering.

Det er både muligt at returnere via post og ved at aflevere din ordre i vores butik på Kronprinsensgade. Vær opmærksom på, at køber selv afholder forsendelsesomkostningerne ved retur via post.

Returadressen er:
Notabene
Kronprinsensgade 10
1114 København K
Danmark

+Størrelsen passer ikke - kan jeg bytte til en anden størrelse?

Vi tilbyder gratis ombytning til vores kunder med ordrer sendt til danske adresser, så ønsker du at bytte dit online køb til anden størrelse, farve eller style bedes du kontakte os på webshop@notabene.dk, hvorved vi vil finde frem til den løsning der passer dig bedst. Det er dog kun muligt at ombytte til anden størrelse, farve eller style, så længe at den ønskede vare fremgår på vores webshop.

+Jeg har fortrudt mit køb - kan jeg annullere min ordre?

I tilfælde af at du ønsker at annullere din ordre, bør du hurtigst muligt kontakte os på webshop@notabene.dk. Har du allerede modtaget en fakturamail om, at varen er afsendt, er det desværre ikke længere muligt at annullere købet. I det tilfælde skal varen returneres som et hvert andet fortrudt køb efter du modtager varen med posten.

+Der er en fejl på varen - hvad gør jeg?

Inden vi afsender din vare, bestræber vi os på, at det bestilte produkt er i den bedst mulige stand. I tilfælde af du modtager et defekt produkt eller at det bestilte produkt ikke stemmer overens med din forventning, bedes du kontakte os på webshop@notabene.dk. Vær opmærksom på, at webshoppen deler lager med vores butik på Kronprinsensgade, hvorfor det kan forekomme, at produkter solgt på webshoppen kan være blevet prøvet på af andre kunder. Dette opfatter vi ikke som værende en mangel.

+Får I skoen tilbage i min størrelse?

Hvis du har spørgsmål vedrørende om vi får en style tilbage på lager, kontakt da venligst vores butik på store@notabene.dk eller +45 33 13 38 13. Husk at du til enhver tid kan tilmelde dig vores Mangler din størrelse?-funktion på det enkelte produkt, hvorved du vil modtage en sms såfremt den ønskede style kommer tilbage på lager.

+Jeg har sendt en vare retur - hvornår får jeg mine penge tilbage?

Vi behandler som udgangspunkt din returnering samme dag som modtagelse eller senest dagen efter. Har du betalt med VISA/Dankort kan du forvente at modtage pengene retur på din konto indenfor 1-2 bankdage. Vær opmærksom på, at hvis du har betalt med Mastercard kan der gå op til to uger efter kreditering, før pengene er synlige på din konto. For mere information om returnering og kreditering, se Returnering.

+Der mangler en vare i min levering

Såfremt der mangler en vare i den pakke du har modtaget, eller at du har modtaget et forkert produkt, beklager vi mange gange. Kontakt os hurtigst muligt på webshop@notabene.dk, så vi kan finde den løsning der passer dig bedst.

+Hvordan får jeg besked om lagersalg og kampagnetilbud?

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få besked om nye varer, udsalg, VIP events og særlige kampagnetilbud. Du kan tilmelde dig ved hjælp af formularen som kan findes nederst på denne side. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbrevet ved hjælp af afmeldingslinket i det seneste nyhedsbrev.

+Hvordan måles hælhøjden?

Den angivne hælhøjde er målt midt på siden af hælen og er derfor en median af hælens højde. Hælhøjden måles altid på en størrelse 37 og for at bibeholde samme udtryk i alle størrelser kan hælhøjden afvige en smule ved andre størrelser.

>>

Ved fortsat at bruge sitet accepterer du vores cookiepolitik. Husk at du til enhver tid kan tilbagekalde samtykket til behandling af cookies. Læs mere her.

ok